środa, 2 lutego 2022

Tusz do rzęs ~ L'oreal Volume Million Lashes

Tuszów do rzęs pewnie każda z nas przetestowała cały stos. Ja też tak mam, że ciągle chcę lepszego i lepszego.  Czasem trafi się jakiś ciekawy egzemplarz, a czasem bubel. Co tusz to też inny efekt na rzęsach. Dla mnie tusz musi przede wszystkim ładnie zagęszczać, wydłużać i podkręcać rzęsy. Tusze Loreal z serii Volume Million Lashes cieszą się już od dawna dobrymi opiniami. W końcu stwierdziłam, że muszę przetestować to cudo. Wybrałam wersję Classic w złotym opakowaniu.

classic

L'oreal Volume Million Lashes - opis producenta

Podkreśl swoje spojrzenie kultowym tuszem Volume Million Lashes od L'Oréal Paris! Dzięki wyjątkowej formule rzęsy zyskają zjawiskową objętość. Silikonowa szczoteczka millionizer zapewni efekt idealnie rozdzielonych i wydłużonych rzęs bez grudek! Wyjątkowa formuła została wzbogacona o drogocenne olejki. Pielęgnuj spojrzenie z Volume Million Lashes. Korzyści dla konsumentów: efekt miliona rzęs, szczoteczka millionizer perfekcyjnie rozdziela rzęsy, formuła nasycona drogocennymi olejkami. Rezultaty: uzyskanie zjawiskowej objętości, idealnie rozdzielone rzęsy.
  • Tusz do rzęs, który łączy w sobie doskonałe pokrycie każdej rzęsy z efektem maksymalnej objętości.
  • Odpowiednio wyprofilowana, wyjątkowo gęsta szczoteczka 'Milionizer' dociera do każdej rzęsy, pogrubiając i podkreślając ją w jednym pociągnięciu.
  • Maskara nie tworzy nieestetycznych grudek i nie skleja rzęs.
  • Pozwala uzyskać wspaniały wygląd 'miliona rzęs', idealnie pogrubionych, wydłużonych i rozdzielonych
Skład: Aqua, Paraffin, Potassium Cetyl Phosphate, Cera Alba, Copernicia Cerifera Cera,Acacia Senegal, Cetyl Alcohol, Glycerin, Hydroxyethylcellulose, Phenoxyethanol, Peg/Ppg-17/18 Dimethicone, Steareth-20, Phenyl Ethyl Alcohol, Sodium Polymethacrylate, Propylene Glycol, Hydrogenated Jojoba Oil , Hydrogenated Palm Oil, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Disodium Edta, Polyquaternium-10, Soluble Collagen, Silica, Panthenol, Sodium Chondroitin Sulfate, Atelocollagen, [+/- May Contain: Ci 77499, Ci 75470, Ci 77288, Ci 77289, Ci 77491, Ci 77492, Ci 77007, Mica, Ci 77891]. (F.I.L. B52291/2).
 


 L'oreal Volume Million Lashes - Moja opinia

 
Na wstępie zaznaczę, że seria tuszy L'oreal Volume Million Lashes ma kilka - bodajże 6 różnych wersji, z których każda z nich ma dawać inny efekt na rzęsach. Moja wersja ma za zadanie pogrubianie i rozdzielanie rzęs.
 
Generalnie z tego tuszu jestem zadowolona. Na rzęsach wygląda pięknie, robi ładny wachlarz. Solidnie pogrubia, nie sklejając przy tym. Wydłuża też przyzwoicie i delikatnie podkręca. Zdjęcia efektu nie robiłam, bo z doświadczenia wiem, że generalnie efekt na zdjęciu nie odpowiada temu w realu - jest jakoś gorzej. Może to ze względu na duże zbliżenie - a na co dzień przecież nikt naszych rzęs nie ogląda z lupą.

Gdybym miała się doszukiwać wad - to moim zdaniem ten tusz daje taki lekki efekt "nieładu", jakby te długości rzęs były wymieszane. Ktoś powie, że dzięki temu rzęsy wyglądają naturalniej, ale u mnie to takie mieszane uczucia wzbudza.
 
I ja np zauważyłam jeszcze inną jego dosyć istotną wadę - po kilku godzinach tusz zaczyna się osypywać - może nie jakoś mocno, ale jednak jest to zauważalne. Przeczytałam trochę opinii na jego temat i w większości nikt tego nie zauważał, ale znalazło się kilka opinii, pokrywających się też z moją.

Osobiście również, dla mnie ten tusz ma za dużą szczoteczkę, fajnie że jest silikonowa, ale jednak za duża jak na moje oko ;) 
 
Jeśli chodzi o cenę to zależy czy stacjonarnie czy online - różnica jest ogromna. W Rossmannie ten tusz w cenie regularnej kosztuje aż ok 70zł - chyba nie muszę mówić że jest to cena mocno wygórowana...! Ja go kupiłam online za mniej niż 30zł. Ogólnie na internecie jak poszukacie na ceneo, czy allegro - znajdziecie go za dwadzieścia kilka złotych. 
 
Podsumowując - nie jest to tusz, który w stu procentach by mnie satysfakcjonował. Niestety jak dotąd ideału nie znalazłam. Będę szukać dalej, choć na ten moment cieszę się własnoręcznie przedłużonymi rzęskami;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.