czwartek, 7 października 2021

Balsam do rąk godny uwagi ~ Eveline

Bardzo mało u mnie recenzji kremów do rąk, chyba czas to zmienić. Ogólnie nie stosuję ich często, co najwyżej na noc, bo moja skóra nie wymaga jakiejś wielkiej pielęgnacji, nie jest przesuszona, czy też zniszczona. Kremy jakich używam muszą być lekkie, nietłuste i szybko wchłaniające się. Często trafiały mi się takie, po których ręce mi się pociły, były śliskie, ich formuła była nie do przyjęcia.

Dzisiaj mam recenzję kremiku, który spełnił moje oczekiwania. Truskawkowy balsamik z Eveline.

eveline krem do rąk

Eveline Cosmetics Strawberry Skin ~ Opis produktu

REGENERUJĄCY BALSAM DO RĄK to kosmetyk, który ma wyjątkowo lekką konsystencję, więc bardzo szybko się wchłania. Pozostawia przyjemny zapach granatu i jagód acai. Stanowi kompozycję najlepiej dobranych składników odżywczych, które długotrwale nawilżają skórę i pozostawiają ją miękką. JAK DZIAŁA STRAWBERRY SKIN REGENERUJĄCY BALSAM DO RĄK? Balsam ma niezwykle lekką konsystencję, która przywraca szorstkiej, podrażnionej i zniszczonej skórze dłoni wyjątkowy komfort. Ekstrakt z jagód acai i granatu ma działanie antyoksydacyjne, co oznacza, że przeciwdziała wolnym rodnikom, które przyspieszają starzenie się skóry. Olejek migdałowy długotrwale likwiduje przesuszenia, odżywia skórę i czyni ją bardziej miękką w dotyku. Panthenol oraz betaina wspomagają regenerację skóry i koją podrażnienia. Masło Shea wykazuje działanie nawilżające i wzmacniające. 

• Przywraca komfort szorstkiej skórze. 

• Niweluje podrażnienia i przynosi ulgę zniszczonej skórze. 

• Praktyczna i wygodna tubka zmieści się w każdej torebce. 

• Intensywne nawilżanie, odżywianie i regeneracja. 

Owocowy, słodki zapach jagód acai, granatu oraz masła Shea daje wielką przyjemność i sprawia, że zyskujemy więcej energii. Lekka formuła szybko się wchłania i nie przetłuszcza rąk. REGENERUJĄCY BALSAM DO RĄK to produkt dedykowany wszystkim, którzy chcą dbać o swoje dłonie. 

Skład: Aqua (Water), Propanediol, Glycerin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Saccharomyces/Rice Ferment Filtrate, Betaine, Centella Asiatica Leaf Extract, Sodium Hyaluronate, Sodium Hyaluronate Crosspolymer, Hyaluronic Acid, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Panthenol,Serine, Trehalose, Urea, Inulin, Fructose, Glucose, Pullulan, Tocopheryl Acetate, Algin, Cellulose Gum, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Caprylyl Glycol,Parfum (Fragrance), Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, DMDM Hydantoin, Ethylhexylglycerin, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, 1,2-Hexanediol, Xanthan Gum, Cellulose, Sodium Citrate, Disodium Phosphate, Glyceryl Polyacrylate, Sucrose Palmitate, Glyceryl Linoleate, Potassium Phosphate, Citric Acid, Disodium EDTA, Benzyl Salicylate, Limonene, Linalool. 

Moja opinia

W mojej ocenie kremik bardzo przyjemny, jeden z lepszych jakie miałam. Zapach ma cudowny, truskawkowy, dosłownie lato zamknięte w tubce. Konsystencja odpowiednia, nie tłusta formuła. Nie wiem jak on by się sprawdził przy bardziej wymagającej, zniszczonej skórze, ale dla mojej jest odpowiedni. 

Tubka mała, poręczna, fajna do torebki. Mały minus za nakrętkę, ta już jest mniej poręczna. Ale ogólnie jestem zadowolona. Lubię mniejsze pojemności, bo mi osobiście trudno jest zużyć większą tubkę przed popsuciem się kremu.

Co tu dużo mówić, kremik nawilża, odżywia, stosowanie jest przyjemnością. Skład jak na krem do rąk, przyzwoity. Cenowo wypada dobrze, można go upolować za symboliczne 5 zł. Nie mam do czego się przyczepić, jestem na tak, polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.