wtorek, 12 października 2021

Joanna ~ żel pod prysznic 4w1

Po kosmetyki wielofunkcyjne nigdy nie sięgałam, bo wydawało mi się, że nie mogą być dobre. Pierwszy raz się skusiłam na tego typu produkt, bo potrzebowałam czegoś malutkiego na krótki wyjazd. Taka miniaturka do spakowania w niewielką weekendową torbę, jest wybawieniem. A jak ten żel się sprawdził pod prysznicem? Zapraszam do lektury.

Joanna ~ Żel pod prysznic 4w1 - opis produktu

Fit for life to linia wielofunkcyjnych żeli pod prysznic opracowanych specjalnie dla aktywnych osób. Produkty dedykowane dla niej i dla niego.

Żel pod prysznic 4w1 został stworzony z myślą o nowoczesnej, aktywnej kobiecie. Kompleksowa formuła produktu odświeża, oczyszcza i pielęgnuje włosy, twarz, ciało, w tym również miejsca intymne. Innowacyjną recepturę oparto na naturalnym neutralizatorze zapachów, ekstrakcie z drożdży – DeoPlex, który niweluje nieprzyjemne zapachy. Po zastosowaniu skóra i włosy pozostają w doskonałej kondycji i przyjemnie pachną.

Wersja travel - 100ml

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycereth-2 Cocoate, Saccharomyces Ferment Filtrate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Tocopherol, Polyquaternium-7, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Glycine Soja Oil, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Citric Acid, Parfum, Phenoxyethanol, Benzoic Acid.

Moja opinia

Żel 4w1 jest bardzo ciekawym rozwiązaniem i na pewno nie można powiedzieć, że jest bublem. O tyle o ile na twarz i strefy intymne użyłam go bardziej z konieczności, to też krzywdy mi żadnej nie wyrządził. 

Do mycia ciała i włosów jak najbardziej się sprawdził. Może nie chciałabym go stosować regularnie na włosy, bo mam wymagającą skórę głowy, ale od święta można zdecydowanie użyć.

Jego największym atutem jest śliczny zapach., który nawet trochę się utrzymuje na skórze, a na włosach jeszcze dłużej.

Skład taki dosyć typowo drogeryjny,  może mógłby być ciekawszy, ale nie za taką cenę. Aczkolwiek ten składnik z fermentacji drożdży, jest już dosyć godny uwagi, bo ma np działanie przeciwzmarszczkowe i rozjaśniające, co nawet producent przemilczał. W składzie też się doszukałam substancji kondycjonujących włosy. Jest też olej sojowy, który się sprawdzi w pielęgnacji i skóry i włosów. Więc najgorzej nie jest.

Żel pod prysznic 4w1

Podsumowując, chciałabym polecić Wam ten mini żel na podróże, wyjazdy. Jest też większa wersja tego produktu i w sumie jako żel do mycia ciała mogłabym go stosować na co dzień, bo wypada lepiej niż żele typu Palmolive, pod względem składu i ceny. Trzeba też mieć na uwadze, że to polska firma, więc myślę, że warto wspierać. Ja z miłą chęcią, będę chętniej i częściej sięgać po produkty marki Joanna bo ich asortyment robi się co raz ciekawszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.