środa, 8 września 2021

Frezarka do paznokci za grosze ~ test

Jakiś czas temu z ciekawości zajrzałam na allegro w poszukiwaniu frezarki do paznokci. Byłam ciekawa jakiego rzędu to wydatek. Moim oczom ukazało się mnóstwo ofert chińskiej mini frezarki za kwotę ok 20zł. Ku mojemu zdziwieniu opinie o tej frezarce nie były wcale najgorsze. Przed zakupem zajrzałam również na YouTube, aby obejrzeć jakiś test. Testy może nie wypadały najlepiej, ale pomimo to postanowiłam zaryzykować te 20zł. Jak mi się sprawdziła frezarka dowiecie się niżej.

Mini Frezarka Do Paznokci 10W Różowa z Kompletem Wkładów i Frezów

 
Opis produktu:
 
Najlepiej sprzedająca się frezarka na polskim rynku do użytku domowego. Niewielkie urządzenie sprawdzi się doskonale podczas pielęgnacji paznokci naturalnych oraz żelowych, akrylowych i hybrydowych. Wymienne frezy są dostosowane zarówno do płytki paznokcia jak i usuwania skórek oraz modzeli. 
 
Specyfikacja techniczna:
  • Moc: 10W
  • Napięcie: 220-240 V
  • Maksymalna prędkość obrotowa: 18 000 obr/min
  • Płynnie regulowana
  • Możliwość zmiany napędu: tak
  • Częstotliwość: 50/60Hz
  • Waga frezarki: 160g
  • Kolor: różowy

W zestawie:

  • Komplet 5 frezów z nasypem diamentowym
  • 6 nakładek ściernych oraz mandrel, czyli nośnik na papierowe nakładki

 Moja opinia

Póki co frezarki użyłam tylko raz do ściągnięcia hybrydy. Więc nie wiem jak będzie z jej trwałością. Na ten moment nie przewiduję, aby miała jakoś szybko się popsuć. Pierwsze testy wypadły pomyślnie. W przeciwieństwie do niektórych egzemplarzy, moja nie ma problemu z regulacją mocy, czy też wypadaniem frezów. Co do wypadania frezów, o których czytałam w opiniach, to przypuszczam, że w większości jest ono spowodowane nieumiejętnym włożeniem ich. 

Ogólnie frezarka sobie poradziła ze ściągnięciem hybrydy całkiem nieźle. Najlepiej było mi używać w tym celu nakładek ściernych. Frezy diamentowe z hybrydą nie dają rady, lepiej natomiast wypadają przy opracowywaniu skórek. 

różowa frezarka do paznokci z allegro

Frez ceramiczny, który dokupiłam osobno nie do końca spełnił moje oczekiwania. Myślałam, że jakoś lepiej będzie ściągał hybrydę, a jest zdecydowanie gorszy od tych nakładek ściernych z zestawu.

Po za tym frezarka jest lekka, mała, poręczna. Pracuje niezbyt głośno. Przyczepiłam bym się tylko do trochę krótkiego kabla. Czas ściągnięcia lakieru hybrydowego z jednej ręki to ok 10 min, jest to zdecydowanie szybsze rozwiązanie niż zabieg z acetonem czy ścieranie pilniczkiem. Fakt, że w moim przypadku gorzej wypada ściąganie lakieru z prawej ręki, ale myślę, że to też kwestia wyćwiczenia. Wspomnę, że na początku trzeba się też troszkę oswoić z frezarką. Ja miałam pewne obawy, że zrobię sobie nią krzywdę, przepiłuję za mocno, uszkodzę paznokcia, albo poranię skórki. Myślałam, że końcówkę lakieru będę i tak pilniczkiem ściągać. Moje obawy jednak z minuty na minutę były co raz mniejsze. Wiadomo, że trzeba trochę wyczucia i minimum doświadczenia, ale dosyć szybko można tą frezarkę "wyczuć". Regulacja obrotów znacznie ułatwia sprawę.

Co do opracowywania skórek, to ja nie koniecznie jestem w tym temacie obyta. Nie radzę sobie np z wycinaniem ich i generalnie tylko je odsuwam z płytki radełkiem, przy wycinaniu potrafiła mi się krew polać. Być może to kwestia delikatności moich skórek, albo mojej nieumiejętnej pracy. Frezarką bezproblemowo i bezboleśnie można skórki odsunąć z płytki, podważyć i delikatnie zetrzeć. Tak do końca raczej ich nie usuniemy frezami, choć mogę się mylić.

Podsumowując, jestem zadowolona z zakupu, to było dobrze wydane 20zł. Z pewnością ta frezarka przyspiesza i ułatwia moją pracę z paznokciami. Uważam, że ta mini frezarka jest całkiem dobrym wyborem na domowy użytek. A Wy jak sobie radzicie ze ściąganiem hybrydy?

5 komentarzy:

  1. z tymi nakładkami ściernymi uważaj, bo możesz sobie łatwo przepiłować i uszkodzić paznokcie. Lepiej zainwestować kilka złotych w dobry frez, który się tak nie nagrzewa ;)
    Sama mam frezarkę i te nakładki dostałam w pakiecie. Niestety zdarzyło mi się przepiłować płytkę, co nie należy do najprzyjemniejszych odczuć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo uważam aby sobie nie zrobić krzywdy... frez ceramiczny który dokupiłam, miał dobre opinie, a jakoś mi nie służy...;(

      Usuń
  2. Bardzo miło czytać pozytywną opinię na temat tej taniej frezarki do paznokci. Cieszę się, że autorka zdecydowała się na zakup i pozytywnie ją ocenia. Fakt, że jest lekka, mała i poręczna, a także pracuje cicho i szybko ściąga lakier hybrydowy, to bardzo duże atuty. Dodatkowo, możliwość regulacji prędkości i zmiany napędu to funkcje, które z pewnością zwiększają wygodę użytkowania. Bardzo ciekawie autorka opisała również swoje doświadczenia z opracowywaniem skórek, co może być pomocne dla innych osób. Moim zdaniem warto brać pod uwagę takie tanie frezarki do paznokci, zwłaszcza jeśli nie jest się profesjonalistą i korzysta się z niej w domowych warunkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ku przestrodze - dla osób początkujących - testowaliśmy dziesiątki frezarek, do których były dołączone frezy gratisowe - i powiem Ci masz szczęście, że trafiłaś na takie w miarę dobrze wykonane - często się zdarza, że frezy do skórek mają złą budowę przez co łatwo zrobić sobie krzywdę w postaci rowków na naturalnej płytce - dlatego korzystając z frezów gratisowych - wpierw dobrze im się przyjrzyj by nie robić sobie krzywdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej, że koszt frezu diamentowego do skórek - to już ok. 24 zł - przy nawet bezpłatnej dostawie - a pewnie zgodzisz się ze mną, że do niska cena, porównując do strat jakie możesz wyrządzić sobie robiąc rowki w płytce.

      Informacyjnie - wiele firm na rynku oferuje dobrej jakości frezy diamentowe - my również - jeśli masz ochotę to znajdziesz je na https://www.drillo.co - gdzie możesz skorzystać z bezpłatnej dostawy na terenie Polski - wystarczy, dodać tylko 1 frez do koszyka - nawet ten diamentowy za 24 zł :)

      Usuń

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.