sobota, 15 stycznia 2022

Plastry do depilacji ciała ~ Joanna Sensual

Plastrów z woskiem do depilacji używam tylko do pozbycia się włosków z rąk. Jakoś nie toleruję tam owłosienia, a golenie mnie nie satysfakcjonuje, bo efekt jest na krótko i wzmacnia włoski. Wosk jest lepszą opcją bo nawet jak włoski odrastają to są co raz to cieńsze i mniej widoczne. Chyba nigdy nie wystawiałam recenzji plastrów do depilacji, ale te czy inne z Joanny bardzo często u mnie goszczą. Mam wrażenie że ogólnie wybór plastrów jest dosyć ograniczony, dlatego rzadko próbuję czegoś innego. 

 

 

Plastry Do Depilacji Ciała Grejpfrut 12 szt. - opis producenta

Plastry do depilacji Sensual to wybór milionów kobiet. Nowa, żelowa struktura siatki 3D zapewnia większą przyczepność nawet do bardzo krótkich włosów. Zastosowana technologia pozwala na przeprowadzenie zabiegu w sposób szybki i skuteczny, pozostawiając skórę gładką i aksamitną na długi czas. Dodatkowo formuła wosku została wzbogacona o ekstrakt z grejpfruta, który ma właściwości nawilżające. Dołączona oliwka usuwa pozostałości po wosku oraz działa na skórę kojąco i łagodząco. Testowany dermatologicznie

Skład: Hydrogenated Polydicyclopentadiene, Paraffinum Liquidum, Cera Microcristallina, Citrus Grandis Fruit Extract, Bambusa Arundinacea Stem Extract, Helianthus Annuus Seed Oil, Tocopheryl Acetate, PEG-8 Dioleate, Parfum, CI 77891, CI 42090, Cl 47000.

Oliwka łagodząca: Paraffinum Liquidum, Chamomilla Recutita Flower Extract, Parfum

 


Depilacja woskiem/plastrami do najprzyjemniejszej nie należy. Aczkolwiek swoje zalety ma. Jak juz wspomniałam depiluję plastrami tylko ręce, w tych okolicach ciała tylko ta metoda jak do tej pory sprawdzała mi sie najlepiej. Ból dla mnie jest znośny, można się przyzwyczaić. Jeśli chodzi o te konkretne plastry to wypadają trochę lepiej niż inne jakich używałam. Po pierwsze nie wymagają nagrzewania. Po drugie są całkiem wydajne. Po trzecie nie zostawiają wosku na skórze. 
Oliwka jak to oliwka, nie mam zwyczaju ich używać, chyba że sytuacja tego wymaga, gdy za dużo wosku zostanie na skórze. Generalnie wolę jakiś dobry balsam, masełko.
Cena jest stosunkowo niska ok 10zł za 12 plastrów. Mi w reguły wystarczały dwa plastry na dwie ręce.
Podsumowując, jeśli używacie w ogóle tego typu plastrów to polecam ich spróbować.
Ja mam nadzieję, że niedługo nie będą mi potrzebne, gdyż zakupiłam już kilka miesięcy temu depilator ipl i niedawno zaczęłam stosować go również na rękach. Na pewno dam znać o efektach...! :)

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.