wtorek, 14 lipca 2020

Max Factor Healthy Skin Harmony Miracle Foundation - idealny podkład na lato

Wybór odpowiedniego podkładu na lato wcale nie jest taki oczywisty. Dodatkowo moja tłusta, mieszana cera nie ułatwia tego wyboru. Dla mnie dobry podkład na lato powinien być przede wszystkim trwały, matujący, nie obciążający przesadnie cery, posiadający ochronę SPF. Jeżeli również szukacie takich cech w podkładach to zapraszam Was do zapoznania się z podkładem Max Factor Healthy Skin Harmony. Czy to podkład idealny na lato dowiecie się niżej.




Max Factor Healthy Skin Harmony Miracle Foundation- opis producenta


Healthy Skin Harmony Miracle Foundation od marki Max Factor to wyjątkowy, wielozadaniowy podkład do twarzy. Produkt charakteryzuje się wyjątkowo lekką, jedwabistą konsystencją, która doskonale stapia się ze skórą, maskując wszelkie niedoskonałości. Wyrównuje koloryt cery, nie tworząc jednocześnie efektu maski. Pozwoli uzyskać efekt perfekcyjnej, świeżej cery. Nawilża skórę i odżywia ją. Zawiera witaminy, które dodatkowo poprawiają jej kondycję.Healthy Skin Harmony Miracle Foundation zapobiega efektowi świecenia się skóry. Absorbuje nadmiar sebum, pozostawiając matowe wykończenie. Chroni skórę przed niekorzystnym oddziaływaniem promieni słonecznych. Zawiera filtr ochronny SPF20.

Właściwości:
  • łatwa aplikacja,
  • ujednolica koloryt skóry,
  • znakomite właściwości kryjące,
  • chroni przed promieniowaniem słonecznym.
 
Moja opinia


Prawda, że opis producenta zachęca? Skusił również mnie. Podkład ten nowością nie jest. Można powiedzieć, że to kultowy produkt. Podkład całkiem dobrze się sprawdza dlatego zdecydowałam, że o nim przypomnę na blogu.

Podkład Max Factor Healthy Skin Harmony należy do tych o gęstszej konsystencji, ale nie obciąża skóry. Rozprowadza się bezproblemowo i szybko, stapia się ze skórą. Pięknie pachnie. Ma półmatowe wykończenie, delikatnie odbija światło, dla mnie jednak wymaga lekkiego przypudrowania. Jest zastygający. Krycie określiłabym jako średnie, ujednolica kolor, przykrywa drobne niedoskonałości

Trwałość jest zadowalająca. Nie spływa z twarzy, nie wchodzi w zmarszczki, nie ściera się. Cenowo wypada super. Można go znaleźć w internecie za około 20-30 złotych. Mogłoby się wydawać, że podkład nie ma wad. Jednak dla mnie ma jedną - kolorystykę. Mimo, że mam najjaśniejszy kolor 40 LIGHT IVORY, to jest on dla mnie za ciemny nawet na lato. Dosyć mocno oksyduje.  Niestety na niekorzyść jest cała gama kolorystyczna, bo ciężko tu odnaleźć kolor wpadający w żółtą, oliwkową tonację. Gdybym miała kupić go drugi raz wybrałabym kolor 55, wygląda zdecydowanie najkorzystniej. Poniżej zdjęcie jak wygląda na twarzy.




Podsumowując jest to podkład z pięknym wykończeniem, pięknie wyglądający na twarzy, jednak kolorystyka pozostawia wiele do życzenia. Jeżeli odpowiadają Wam ciemniejsze podkłady z lekko różową tonacją to zdecydowanie go Wam polecam. Ja niestety z przykrością muszę stwierdzić, że do niego nie wrócę. A czy Wy lubicie podkłady z Max Factora?


6 komentarzy:

  1. odkryłam go ostatnio i jestem mega zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  2. W mojej kolekcji kosmetyków nie ma podkładów marki Max Factor. Czytając o Twoim problemie z doborem koloru raczej nie zdecyduję się na zakup tego produktu. Mam bardzo jasną cerę i większość drogeryjnych podkładów nie posiada odpowiedniego odcienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, zgadzam się z Tobą, ze wybór odpowiedniego podkładu na lato nie jest łatwy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze przyznac, ze na zdjeciach to widac znaczaca roznice. Bardzo ladnie :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.