piątek, 5 czerwca 2020

Maskara Maybelline Lash Sensational Intense Black - efekt sztucznych rzęs

Nie potrafię żyć bez tuszu do rzęs. To mój must have w mojej kosmetyczce. Wypróbowałam już ich całe mnóstwo i nie zawsze udawało mi się trafiać na perełkę. W końcu przyszedł czas na zachwalaną w internetach maskarę Maybelline Lash Sensational Intense Black. Czy mi również się sprawdziła dowiecie się niżej.


Tusz do rzęs Maybelline Lash Sensational Intense Black - opis produktu


Nowa, ulepszona maskara Maybelline Lash Sensational Intense Black została wzbogacona o intensywny czarny pigment, aby nadać spojrzeniu głębi, optycznie pogrubić rzęsy i dodać im objętości. Dodatkowo posiada specjalnie wyprofilowaną szczoteczkę wyposażoną w 10 rzędów wypustek różnej długości dla idealnego pokrycia wszystkich włosków. Szczoteczka dociera nawet do najkrótszych, niewidocznych rzęs i pokrywa je pigmentem zapewniając efekt ‘’wachlarza rzęs’’. Lekka, kremowa formuła nie skleja rzęs, a silikonowa szczoteczka precyzyjnie je rozdziela.
  • Maskara w kolorze intensywnej czerni
  • Nie skleja rzęs i nie tworzy grudek
  • Szczoteczka precyzyjnie rozdziela włoski
  • Pogrubia i wydłuża rzęsy
  • Silikonowe wypustki docierają nawet do najkrótszych rzęs
  • Optycznie zagęszcza rzęsy
  • Zapewnia efekt "sztucznych rzęs’’
  • Nie rozmazuje się ani nie kruszy
  • Pozostawia na rzęsach głęboki, nasycony kolor
  • Gwarantuje komfort i łatwość aplikacji
  • Nadaje rzęsom niepowtarzalnej głębi

Część wosku w produkcie została zastąpiona czarnym pigmentem, który doskonale podkreśla rzęsy i sprawia, że nabierają intensywnej czerni. Dodatkowo posiada unikalną elastomerową szczoteczkę w kształcie wygiętego wachlarza z wypustkami różnej długości, które pięknie rozkładają rzęsy od wewnętrznego do zewnętrznego kącika oka zapewniając efekt "wachlarza rzęs’’

Sposób użycia: Dla uzyskania najlepszego efektu aplikuj tusz dynamicznymi ruchami w prawo i lewo, kierując się ku górze. Rozprowadź tusz równomiernie od nasady aż po same końce. Nie pozwól na wyschnięcie tuszu pomiędzy nakładaniem jego kolejnych warstw.

Efekt: Doskonale rozdzielone, optycznie wydłużone i pogrubione rzęsy w intensywnie czarnym kolorze.



Moja opinia

Maskara Maybelline Lash Sensational Intense Black do nowinek kosmetycznych nie należy, ale do bestsellerów  już tak. Nie budując sztucznego napięcia, od razu powiem, że ja również stałam się jej fanką. Jest to naprawdę dobry tusz do rzęs. Spełnił moje oczekiwania w 100%-ach.

Moja opinia w zupełności pokrywa się z obietnicami producenta. W skrócie tylko powiem, że maskara ta daje efekt sztucznych rzęs, solidnie wydłuża i pogrubia już przy jednej warstwie. Nie skleja rzęs. Ma odpowiednio mokrą konsystencję Jest bardzo trwała, nie zauważymy rozmazywania ani kruszenia nawet po kilku godzinach noszenia na rzęsach.

Lubię silikonowe szczoteczki, więc ta spełnia moje wymagania. Gdybym miała się czegoś czepiać to może wielkości szczoteczki - jak dla mnie mogłaby być delikatnie mniejsza, ale tą również nie zdarza mi się zbyt często wymazać. Maskara jest także bardzo wydajna i nie wysycha szybko. Cenowo również wypada bardzo dobrze (w drogeriach internetowych). Niżej efekt na moich rzęsach po nałożeniu jednej warstwy (w rzeczywistości prezentuje się jeszcze lepiej). Jeśli jeszcze jakimś cudem nie miałyście w swojej kosmetyczce mascary Maybelline Lash Sensational to najwyższy czas ją wypróbować :) 


8 komentarzy:

  1. Polubiłam ten tusz, aczkolwiek nadal szukam swojego ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdecydowanie moja ulubiona maskara ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj bez tuszu ani rusz! :) polecam spróbować tusze z Wibo - rewelacja za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem bardzo wybredna jeśli chodzi o tusz do rzęs i efekt mi się niestety nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze troche zdjęcie nie wyszło. A po za tym moje rzęsy pozostawiają wiele do życzenia. W realu duzo lepiej ten tusz sie prezentuje 😏

      Usuń
  5. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.