piątek, 17 grudnia 2021

Zestaw gąbeczek do makijażu z Biedronki

Czasem robiąc zakupy spożywcze, wpadnie w ręce również jakaś kosmetyczna perełka. Ostatnio przypadkiem trafiłam na taki oto zestaw gąbeczek do makijażu Niuqi Professional. Krótka recenzja poniżej.

niuqi gąbeczki


Gąbeczki spełniły moje oczekiwania. Są mięciutkie, delikatne, odpowiednio porowate. Kolorki ładne. Mają ciekawe kształty, są bardzo praktyczne. Nigdy nie miałam takiej malutkiej gąbeczki do korektora - teraz wiem, że takie maleństwo naprawdę daje radę i się przydaje w okolicy oczu. Ścięta pod skosem gąbka może się przydać do baking'u. Nie zostawiają smug, idealnie rozprowadzają produkty. Co ważne, w składzie nie ma lateksu. Co do mycia to za pierwszym razem udało mi się je domyć do czystości, potem już było co raz gorzej, niemniej jednak tragedii nie ma, te z Sinsay'a które miałam ostatnio gorzej się czyściły.


Z tego co wiem, taki zestaw pojawia się w Biedronce od czasu do czasu, w lekko zmienionej formie. Kosztuje grosze, coś około 10 zł. Myślę, że warto na nie zapolować. Ja polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.