wtorek, 15 czerwca 2021

Kolagenowe płatki pod oczy L'biotica ~ recenzja

Obszar okolicy oczu, to obszar specjalnej troski. Trzeba te miejsca skrupulatnie dopieszczać. Krem pod oczy to must have, ale można sięgnąć również po dodatkową pielęgnację np w postaci płatków pod oczy. Ja ostatnio wybrałam płatki kolagenowe L'biotica. Jak się sprawdziły dowiecie się z dalszej części posta.


L'biotica - kolagenowe płatki pod oczy - opis produktu

Kolagenowe - hydrożelowe płatki pod oczy, wygładzające zmarszczki. Aktywny kolagen zapewnia doskonałe nawilżenie oraz poprawę elastyczności skóry pod oczami. Płatki hydrożelowe w połączeniu z ciepłem ciała stopniowo uwalniają aktywne składniki i pomagają wnikać im w głębokie warstwy skóry. Wygładzają zmarszczki, nawilżają skórę pod oczami, redukują oznaki zmęczenia.
 
Stosowanie:
  1. Dokładnie umyj i osusz twarz.
  2. Delikatnie nałóż płatki pod oczy, powinny dokładnie przylegać do skóry.
  3. Pozostaw płatki na twarzy 20-30 min.
  4. Po usunięciu płatka, pozostały żel wmasuj w skórę .
  •  W celu osiągnięcia trwałych efektów odmłodzenia należy stosować płatki 1-2 razy w tygodniu.
Skład:
Aqua, Glycerin, Sorbitol, Sodium Polyacrylate, Polyacrylic Acid, Ricinus Communis Oil (Castor Oil), Triethylhexanoin, Cellulose Gum, Kaolin, Tartaric Acid, Aluminum Hydroxide, Titanium Dioxide, Disodium EDTA, Tocopheryl Acetate, Collagen (Phyto), Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Ginko Biloba Leaf Extract, Juglans Regia (Walnut) Seed Extract, Allantoin, Retinyl Palmitate, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate. 
 

L'biotica - kolagenowe płatki pod oczy

 

Moja opinia

Płatki są lekko specyficzne. Z wierzchniej strony są całkowicie suche, a od wewnętrznej strony pokryte warstwą żelową. Dosyć mocno przylegają do skóry, co jest czasem trochę nieprzyjemne i dyskomfortowe, gdy podkleimy je zbyt wysoko.
Żel z czasem faktycznie podsycha, więc rzeczywiście te składniki muszą się wchłaniać. A jeśli o składnikach mowa, to może szału nie ma, ale jest nieźle, są olejki i ekstrakty roślinne, kolagen, alantoina, retinol. Biorąc pod uwagę, że za niecałe 10zł dostajemy trzy pary płatków, to uważam, że naprawdę warto. Co do działania, to trudno o takim produkcie wypowiadać się po kilku użyciach.
Jedyne co zauważyłam, to lekkie napięcie i wygładzenie. Jakiegoś wybitnego nawilżenia nie zauważyłam, o obrzękach się nie wypowiem bo ich nie mam, a cienie, jak to cienie szybko nie znikną.
Niemniej jednak ja jestem z nich zadowolona, bo skład do mnie przemawia i myślę, że warto im zaufać i od czasu do czasu po nie sięgnąć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.