piątek, 7 października 2016

Krem pielęgnacyjny do twarzy Alterra - Granat Bio

Cześć, jakiś czas temu na blogu pojawił się wpis, w którym opowiadałam Wam o kremie pod oczy Alterra, który urzekł mnie głównie swoim składem, ale także i działaniem. A dzisiaj mam dla Was recenzję kremu do twarzy z Alterry  Pflegecreme Bio-Granatapfel. Czy również jestem nim zachwycona dowiecie się w dalszej części posta.



Od producenta


Krem pielęgnacyjny Alterra Granat Bio, to certyfikowany kosmetyk naturalny z bogatym kompleksem składników, zawierający olej oliwkowy Bio i olej z dzikiej róży Bio.

Stosowanie produktów marki Alterra to decyzja na korzyść naturalnej formy pielęgnacji. Kosmetyki naturalne Alterra z masłem shea Bio. Każdy rodzaj skóry wymaga indywidualnej pielęgnacji. Krem pielęgnacyjny Alterra opracowany został specjalnie dla potrzeb skóry bardzo suchej. Kombinacja składników, takich jak olej z pestek granatu Bio, olej oliwkowy Bio i masło shea Bio intensywnie pielęgnuje skórę i chroni ją przed wysuszeniem. Efektem jest poczucie dogłębnie wypielęgnowanej skóry. Przy regularnym stosowaniu skóra zostaje wyczuwalnie nawilżona. Zmarszczki robią wrażenie widocznie wygładzonych, a struktura skóry jest równomierna i gładka w dotyku.

Wszystkie produkty marki Alterra opracowane są w oparciu o zasadę odpowiedzialnego obchodzenia się z naturą.
Produkt marki Alterra spełnia surowe kryteria wyznaczone przez organizację NaTrue:
  • Posiada certyfikat kosmetyku naturalnego.
  • Zawiera kompozycje zapachowe i ekstrakty z surowców naturalnych.
  • Nie zawiera syntetycznych barwników ani substancji konserwujących.
  • Nie zawiera również silikonów, parafiny i innych produktów na bazie olejów mineralnych.
  • Jego tolerancja przez skórę została potwierdzona dermatologicznie. 



Skład: Aqua, Glycine Soja Oil*, Glycerin, Alcohol*, Olea Europaea Fruit Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Myristyl Myristate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Carthamus Tinctorius Seed Oil*, Punica Granatum Seed Oil*, Rosa Canina Fruit Oil*, Xanthan Gum, Dipotassium Glycyrrhizate, Punica Granatum Extract*, Rosa Cannina Fruit Extract*, Hydrogenated Palm Glycerides, Bisabolol, Hydrogenated Lecithin, Helianthus Annus Seed Oil, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Brassica Campestris Sterols, Parfum**, Limonene**, Linalool**, Geraniol**, Citral**, Citronellol**.

* z rolnictwa ekologicznego.
** składniki naturalnych olejków eterycznych.

Cena: 8,49 zł / 50 ml



Moja opinia


Bardzo fajny kremik, który z pewnością usatysfakcjonuje posiadaczki cer normalnych, wrażliwych, suchych i problematycznych. Kremik bardzo dobrze nawilża. Na zimę - 'jak znalazł'. Kiedyś potrafiły mi się pojawiać suche skórki na twarzy, teraz absolutnie nic... Po za tym, sięgnęłam niedawno po kwasy (niedługo na blogu wpis o całej kuracji), więc krem bardzo się przydaje i dobrze sobie radzi. 

Do tego bardzo ładnie pachnie, szybko się wchłania. Ma przyjemną konsystencję. Tubka jest wygodna i higieniczna. Nadaje się pod makijaż. Co najważniejsze - jest to kosmetyk naturalny - ma świetny skład! Dzięki czemu nie podrażnia, nie uczula, nie zapycha. 

I to wszystko w bardzo niskiej cenie... 8 zł a w promocji jeszcze mniej - to na prawdę śmieszne ceny za produkt tak dobrej jakości.

Czego chcieć więcej? Jeśli jeszcze nie znacie kosmetyków Alterry to serdecznie polecam! :)



11 komentarzy:

  1. Miałam go i bardzo go polubiłam. Pewnie jeszcze nie raz do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno nic nie miałam z alterry. i długo mieć nie będę, bo mam takie zapasy, że ho ho :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy produkt, miałam kiedyś ich krem pod oczy i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie nim :) Skład rzeczywiście całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam cery suchej ale akurat zaczęłam stosować z tej serii emulsję do mycia twarzy i jak na razie jestem z niej zadowolona ;)
    Obserwuję :)
    http://marta-kom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten krem i niestety moja buzia nie przepada za produktami Alterry

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.