środa, 27 maja 2020

Naturalna pielęgnacja z tonikiem do twarzy Vianek

Markę Vianek pokochałam za cudowny eliksir do twarzy, o którym pisałam tutaj. Coś co naturalne i polskie  zawsze przykuwa moją uwagę na dłużej, dlatego sięgnęłam po kolejny produkt z firmy Vianek - normalizujący tonik do twarzy z ekstraktem ze skrzypu polnego. Jeśli chcecie wiedzieć jak się sprawdził, czytajcie dalej :)



VIANEK NORMALIZUJĄCY TONIK DO TWARZY

Łagodny tonik o niskim ph (3.0) przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery przetłuszczającej się i problematycznej. Ekstrakt ze skrzypu polnego, bogaty w krzemionkę, normalizuje wydzielanie sebum oraz przyspiesza regenerację zmian skórnych, natomiast ekstrakt z aloesu nawilża i łagodzi. Kwas AHA jabłkowy ogranicza powstawanie zaskórników i zmniejsza nadmierne rogowacenie. Dodatek olejku miętowego przyjemnie odświeża skórę i przywraca jej równowagę.
SKŁADNIKI AKTYWNE:
  • Ekstrakt z skrzypu polnego - normalizuje wydzielanie łoju i zwęża pory, wzmacnia naczynia krwionośne, a tym samym zapobiega ich pękaniu, dlatego poleca się go również cerze delikatnej i naczynkowej. Wykazuje też działanie ujędrniające oraz hamuje procesy starzenia się skóry. Odżywia i przywraca utracony blask zmęczonej skórze, łagodzi i wspomaga gojenie się stanów zapalnych skóry
  • Ekstrakt z aloesu - w jego składzie znajduje się naturalny kwas salicylowy ponadto łagodzi zaczerwienienia i podrażnienia, działa silnie nawilżająco a także przeciwbakteryjnie i przeciwzapalnie. Wygładza i ujędrnia skórę, likwiduje przebarwienia i wygładza blizn
  • Kwas jabłkowy (AHA) - widocznie rozjaśnia i wygładza skórę, a także nawilża i zmiękcza. Redukuje nadmierne rogowacenie naskórka oraz przeciwdziała tworzeniu się zaskórników. Koi i łagodzi stany zapalne, regeneruje skórę oraz opóźnia procesy starzenie, a tym samym powstawania zmarszczek.
  • Olejek miętowy - doskonale wpływa na pozbawioną blasku cerę, rozświetla ją a jednocześnie kontroluje wydzielanie sebum. Odświeża i przywraca skórze równowagę.


ZASTOSOWANIE:

Codzienna pielęgnacja skóry problematycznej, tłustej i mieszanej. Tonik należy nanieść na płatek kosmetyczny i delikatnie przetrzyj skórę twarzy, szyi i dekoltu.

DZIAŁANIE:
  • normalizuje wydzielanie sebum
  • przyspiesza regenerację zmian skórnych
  • łagodzi i nawilża
  • redukuje powstawanie zaskórników
  • zapobiega nadmiernemu rogowaceniu skóry
  • odświeża i przywraca skórze jej naturalne ph
Sposób użycia

Nanieś płyn na płatek kosmetyczny i delikatnie przetrzyj skórę twarzy, szyi i dekoltu.

SKŁAD (INCI):
Aqua, Propanediol, Equisetum Arvense Leaf Extract, Cocamidopropyl Betaine, Decyl Glucoside, Panthenol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Malic Acid, Mentha Piperita Oil, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid, Geraniol, Limonene, Linalool, Citral.

Pojemność: 150 ml.

Termin ważności: 18 miesięcy od daty produkcji, 3 miesiące od momentu otwarcia.

Vianek to polskie kosmetyki, zawierające składniki pochodzenia naturalnego oraz zioła z ekologicznych upraw, o kompozycjach zapachowych bez alergenów. Nie testowane na zwierzętach.

skrzyp polny


Moja opinia

Oczywiście nie trudno zgadnąć, że tonik przypadł mi do gustu. Uwielbiam kosmetyki o naturalnych, fajnych składach. Tak jest i w tym przypadku. 
Tonik jest zamknięty w małej poręcznej buteleczce. Choć pojemność nie jest duża, to naprawdę wystarcza na długo. Myślę, że na dwa - trzy miesiące codziennego stosowania na pewno.

Obietnice producenta są spełnione. Tonik świetnie odświeża, nawilża, nie podrażnia, nie ściąga. Stosowanie go, to przyjemność. Zapach jest bardzo delikatny, ziołowo-miętowy. Mam wrażenie, że również kondycja mojej skóry twarzy jest co raz lepsza. Oczywiście równolegle z tym tonikiem używam też innych ciekawych naturalnych produktów, więc ciężko stwierdzić czy poprawa jest skutkiem stosowania wyłącznie tego toniku czy też innego produktu. W każdym bądź razie skład wzbudza zaufanie i wierzę, że ten tonik ma swój duży wkład w poprawę mojej cery. Na chwilę obecną wypryski praktycznie się nie pojawiają, zaskórniki są zminimalizowane, pory oczyszczone i zwężone, strefa T mniej się wyświeca, koloryt jest co raz bardziej ujednolicony. Jestem naprawdę zadowolona, oby tak dalej. 

Cenowo tonik, jak na swój dobry skład, wypada bardzo korzystnie. Dostaniemy go za około 15-17zł. Powiem ręką na sercu, że warto go kupić i wypróbować.


5 komentarzy:

  1. Mam sporo kosmetyków tej firmy i też polecam ��

    OdpowiedzUsuń
  2. ta seria niekoniecznie się u mnie sprawdza mimo, że jest jakby odpowiednia dla mojej cery. Za to uwielbiam ich tonik z serii łagodzącej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka produktów tej marki, niektóre z nich się u mnie sprawdza, a inne niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jak dotąd kosmetyków tej marki. Aktualnie jestem w poszukiwaniu idealnego toniku o bardziej naturalnym składnie i Twój wpis bardzo mi pomógł. Teraz wiem, że znajdzie się on na mojej kosmetycznej półce. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam kosmetyki tej firmy, to mój pewniak:)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.