poniedziałek, 3 lutego 2020

Cudowny eliksir do twarzy z witaminą C - Vianek

Moim postanowieniem noworocznym było, iż zacznę przykładać większą uwagę do składów kosmetyków zwłaszcza tych do pielęgnacji twarzy. W związku z tym już w pierwszym tygodniu nowego roku pojawiło się u mnie serum, a właściwie eliksir do twarzy Vianek na bazie składników naturalnych. Przy okazji szukałam również kosmetyku z witaminą C, więc eliksir ten mocno mnie zainteresował. I od razu na wstępie powiem, że trafił w moje serce, a niżej dowiecie się więcej na jego temat.



Od producenta


Przeciwzmarszczkowy Eliksir do Twarzy - 30ml - Vianek

Lekkie, aksamitne, szybko wchłaniające się serum do twarzy ze stabilną formą witaminy C w stężeniu 5%. Idealne również do cery wrażliwej i naczynkowej, zawiera kompleks ekstraktów (miłorząb japoński, lukrecja i koniczyna) o silnych właściwościach antyoksydacyjnych, stymulujących produkcję kolagenu i elastyny w skórze. Kwas hialuronowy i hydrolizowane proteiny pszenicy zatrzymują wodę w głębszych warstwach skóry, zapewniając prawidłowy wzrost i budowę białek, odpowiedzialnych za młody wygląd skóry. Regenerujące i kojące właściwości alantoiny i panthenolu gwarantują dojrzałej cerze odnowę, przywracając jej uczucie komfortu.

Pojemność: 30ml.

INCI: Aqua, Glycerin, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Sodium Hyaluronate, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Panthenol, Sodium Alginate, Propanediol, Hydroxyethylcellulose, Benzyl Alcohol, Trifolium Pratense (Red Clover) Extract, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Hydrolyzed Wheat Protein, Aniba Rosaeodora Oil, Lactic Acid, Phytic Acid, Parfum, Dehydroacetic Acid.





Moja opinia

Zakochałam się w tym eliksirze od pierwszego użycia. Byłam trochę sceptycznie nastawiona bo spotkałam się z opiniami że np się klei albo słabo pachnie. Jak dla mnie zapach jest wyrazisty, ale ładny, każdy ma pewnie inne skojarzenia, ale dla mnie to zapach chabrowy - coś pięknego :) Konsystencja jest mocno lejąca, ale przez to jest mega wydajny. W trakcie nakładania jest lekko kleisty, ale wchłania się bardzo szybko, a potem cera w dotyku jest niezwykle gładka i lekko napięta. Nigdy żaden kosmetyk po nałożeniu nie dawał mi takiego uczucia luksusu.
Ciężko jest ocenić jego działanie długofalowe - stosuję go zapobiegawczo - nie mam na twarzy póki co zmarszczek z wyjątkiem okolic oczu, ale tam go nie stosuję.
Jedno jest pewne - eliksir ma wspaniały skład. Przede wszystkim naturalny, bez zbędnej chemii.  Witamina C  i kwas hialuronowy są bardzo wysoko w INCI. Przy takim składzie zaufanie do kosmetyku skutecznie rośnie.



Z tego co zauważyłam to zdecydowanie ujednolicił mi się kolor cery i jakby skłonność do wyprysków spadła do minimum, co mnie zaskoczyło. Eliksir mocno nawilżając, rozprawia się z suchymi skórkami. Negatywnego oddziaływania nie odnotowałam, żadnego uczulenia, podrażnienia, pieczenia czy zapychania.

Eliksir zamknięty jest w szklanej buteleczce z pipetką. Używanie nie jest problematyczne. Rozprowadza się bardzo łatwo. Nie jest tłusty.

Podsumowując - to serum jest po prostu genialne i polecam każdemu!! U mnie zapewne zagości na dłużej :)

8 komentarzy:

  1. Ostatnio bardzo przykuwam uwagę do składu w kosmetykach do pielęgnacji twarzy i szukam tego co bardziej naturalne. Często sięgam po różne kuracje do twarzy w zależności od potrzeb pielęgnacyjnych. To serum jest bardzo interesujące. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zerknę na niego bo obecnie wykańczam moje miniatury Auriga Flavo C i będę szukać czegoś z wit. C, chociaż zastanawiałam się nad sesderma.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za recenzję. To serum jest bardzo interesujące. Nigdy do twarzy żadnego serum nie używałam, tylko kremy. Myślę, że czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  4. OO, fajny produkt! A jak jest jego cena i gdzie to można kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej w drogeriach i aptekach online, cena to 30-35 zł :)

      Usuń
  5. Jestem bardzo ciekawa czy i u mnie by się takie serum sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie poznam się z nim osobiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyki marki Vianek, ale tego eliksiru jeszcze nie stosowałam. Skład ma genialny, pewnie się skuszę jak wykończę serum z witaminą C z the ordinary:)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.