sobota, 7 maja 2016

Nowości kosmetyczne - zapowiedź

Hej! Dzisiaj chciałabym chciałabym Wam przedstawić zapowiedź mnóstwa nowości jakie niedługo będą gościć na moim blogu. Oczywiście nie wszystko na raz, na każdą recenzję przyjdzie odpowiednia pora. Troszkę się tego nazbierało. Większość na zdjęciach, jednak o wielu rzeczach zapomniałam. Na zdjęciach głównie kolorówka zakupiona na promocji -49% w Rossmannie. 



Króluje Wibo, Lovely i Bell. Od razu mogę zdradzić, że są to perełki za grosze i warto czekać na recenzje :) Z kolorówki nie ujęłam na zdjęciach eyelinerów i rozświetlacza z Wibo.



Zakupiłam również kilka produktów z Alterry. Ostatnio zakochałam się w tej marce. Pielęgnacja naturalna i za grosze! Świetna sprawa... Na zdjęciach pominęłam krem do twarzy oraz odżywkę do włosów. Ale na pewno niedługo o wszystkim napiszę moje opinie ;)



Na mojej półce w łazience pojawiły się również świetne produkty do pielęgnacji twarzy i ciała z Avonu, Kolastyny, Ziaji. Ale nie będę zdradzać co to za cuda. Dowiecie się niebawem ;)



Zapewne zauważyłyście, że to zakupy z niższej półki. I faktycznie staram się robić zakupy w szafach, które nie obciążają zbytnio mojego portfela. Moim zdaniem często wysokie ceny kosmetyków  nie przekładają się na ich jakość. Jednak możecie być pewne, że i tańszych produktach można wyszperać perełki! Ja jestem zadowolona ze swoich zakupów w 99%. O większości produktów najpierw czytam opinie, potem ich składy, dopiero potem wędrują do mojego koszyka. Pamiętajcie przemyślane zakupy to udane zakupy ;)




Jeśli jesteście ciekawe tych produktów, to zapraszam na mojego bloga częściej :) Pozdrawiam!



11 komentarzy:

  1. A u mnie słabo z nowościami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tych nowości, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio sporo kupilam i teraz staram sie nie przesadzac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak są promocje to trzeba robić zapasy ;)

      Usuń
  4. Ja też się obkupiłam :D portfel teraz cierpi... :(
    Widzę u Ciebie krem pod oczy z Alterry, bardzo go lubię, świetnie nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie kilka nowości również się pojawiło postaram się o nich napisać ale mam jeszcze do kupna dwie rzeczy i wtedy wszystko okaże się jasne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spore zakupy :) Ja na promocji kupiłam tylko jeden lakier do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że sporo u Ciebie kosmetyków Wibo - bardzo lubię tą markę, podczas przeceny -49% większość kosmetyków kupiłam właśnie tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.