sobota, 30 kwietnia 2016

⚛ Makijaż na majówkę ⚛

Witam Was w ostatni dzień kwietnia. Przed nami długi weekend majowy, dlatego chciałabym Wam dziś przedstawić propozycję makijażu. Większość z Was pewnie ma zaplanowane jakieś wyjścia, wycieczki czy imprezy, więc może akurat ten makijaż będzie dla Was inspiracją. Jest on prosty w wykonaniu, a dosyć ciekawy. A niżej tutorial, zapraszam :)

Makijaż oka na majówkę



  1. Na początek ujednoliciłam koloryt powieki korektorem i matowym beżowym cieniem.
  2. Zaznaczyłam załamanie powieki ciemnym, brudnym brązem.
  3. Następnie narysowałam kocią kreskę. Jeśli macie z nią problem tutorial znajdziecie tutaj.
  4. Zaznaczyłam dolną powiekę cieniem turkusowym. Oczywiście możecie użyć koloru jaki Wam się tylko podoba. Jest to bardzo dobry sposób na to, aby wnieść trochę koloru do makijażu.
  5. Dokleiłam odrobinę sztucznych rzęs i delikatnie wytuszowałam rzęsy.


Tak się  prezentowałam w tym makijażu. Makijaż twarzy wykonałam standardowo. Niżej kosmetyki jakich użyłam.

Recenzje cieni Sensique, tuszu Rimmel oraz eyelinera Wibo wkrótce.



Jak Wam się podoba? Malujecie czasem oko w podobny sposób? ;)
Pozdrawiam i miłego weekendu życzę :)



11 komentarzy:

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.