wtorek, 1 marca 2016

ღ Wyjątkowy makijaż na Dzień Kobiet ღ Brąz+lawendowy kącik ღ

Zbliża się Dzień Kobiet, więc z tej okazji postanowiłam zaprezentować Wam moją propozycję makijażu. Może wykorzystacie tą inspirację na to nasze wyjątkowe święto, a może przyda się również na inną okazję. Propozycja jest dosyć prosta. Kto ma jakiekolwiek doświadczenie z malowaniem powiek, ten sobie poradzi. Makijaż opiera się na tonacjach brązu, tylko kąciki zaakcentowałam fioletem (lawendą). Poniżej makijaż oka krok po kroku ;)


  1. Zaczęłam standardowo od zmatowienia całego obszaru pod łukiem brwiowym, a na powiekę ruchomą nałożyłam korektor, który dobrze pełni rolę bazy.
  2. Matowym chłodnym brązem pomalowałam całą powiekę, wychodząc ponad załamanie powieki. 
  3. Ruchomą część powieki zaakcentowałam satynowym brązem o cieplejszym odcieniu.
  4. Na kącik oka nałożyłam cień w kolorze pięknego fioletu.
  5. Narysowałam kreskę z jaskółką (tutorial rysowania kreski tutaj). Jeśli nie lubimy rysować kresek eyelinerem, możemy tylko delikatnie przyciemnić linię rzęs kredką lub czarnym cieniem.
  6. Na koniec wytuszowałam rzęsy. Linię wodną zaznaczyłam czarną kredką - aczkolwiek jeśli nie chcemy sobie optycznie zmniejszać oka to możemy ten element pominąć.
Makijaż do wykonania w 10 minut, bardzo ładny i wyjątkowo kobiecy. Jest typ makijażu, który najbardziej lubię - niezbyt wyzywający, ani wulgarny, o spokojnej kolorystyce. Brązy są bardzo uniwersalne i pasują większości z nas - do wszystkiego. Fiolet wprowadza tu trochę zamieszania, sprawiając, że makijaż nie jest nudny. A niżej moje zdjęcie w tym makijażu, z pominięciem kredki na linii wodnej. Usta pomalowałam matową pomadką Lovely.



I to już wszystko na dziś. Jak Wam się podoba moja propozycja? Czekam na Wasze opinie... :)
Pozdrawiam gorąco!
 
 

9 komentarzy:

  1. Super, lubię takie kocie oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, lubię takie kolory w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż, bardzo mi się podoba...ten fiolecik cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wpadłabym na takie połączenie, a szkoda bo bardzo ciekawie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż. Może odtworzę, bo również mam niebieskie oczyska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny makijaż, ale ja bym coś dodała może ciemną szminkę gdyż w zasadzie oko jest delikatne. Masz przepiękne brwi !

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie, ale jak dla mnie za delikatnie ;D Mimo to bardzo na plus!

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.