sobota, 26 marca 2016

❂ Szybki makijaż na Święta Wielkanocne ❂

Witam! Już jutro mamy święta... Szybko się zleciało. Dzisiaj na pewno każda z nas miała dużo roboty, ale jutro zaczynamy odpoczywanie. Podejrzewam, że nie każdej z was będzie się chciało jutro spędzać godziny przed lustrem, bo nie od tego są święta... A już na pewno nie będziemy miały za dużo czasu przed śniadaniem Wielkanocnym. Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z propozycją prostego makijażu, który można wykonać w pół godziny ;)



Makijaż na Wielkanoc krok po kroku


Makijaż oka jest mało skomplikowany. Tutorial w zasadzie zbędny... ale jest. Wystarczy połączyć ze sobą dwa kolorki: grafit i herbaciany brąz, zatrzeć granicę, dorysować kreseczkę i gotowe ;) 
Wybrałam dosyć uniwersalne kolory, które pasują do wszystkiego. Makijaż ten powinien pasować do każdej tęczówki, ale najlepiej będzie podbijał te niebieskie i zielone.


Całość makijażu również prosta. Na twarz nałożyłam podkład, korektor i puder. Brwi wystylizowałam woskiem i dopełniłam delikatnie kredką. Na kość policzkową odrobina bronzera. Usta raczej w spokojnym odcieniu szminki. Jeśli chodzi o makijaże wyjściowe (wieczorowe), to dla mnie właśnie taki jak dzisiaj zaprezentowałam jest moim minimum.
Coś takiego wykonuję, gdy powinnam elegancko wyglądać, a brak mi czasu. W kryzysowych sytuacjach można również zrezygnować z kociej kreski ;)


grafit plus brąz


To tyle na dzisiaj... Niżej kosmetyki jakimi się posłużyłam. I życzę wszystkim moim czytelniczkom wesołych i spokojnych Świąt oraz smacznego jajka! :)





8 komentarzy:

  1. Piękna kreska i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna delikatna propozycja na swieta !! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie im bliżej wiosna tym bardziej stawiam na usta :) Kolorowe usta + minimalne oko <3 Na świeta było podobnie :p

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję bardzo. cieszę się, że się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oko ładnie podkreślone, a całość naturalnie - super :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.