środa, 16 marca 2016

✿ Rozkwitnij wiosną! - Makijaż wiosenny oraz trendy na nadchodzący sezon ✿

Wiosny może nie widać, ale ta kalendarzowa już tuż tuż ;) Czas więc przedstawić propozycję jakiegoś wiosennego makijażu. Dzisiaj mam dla Was dwie wersje do wyboru, w których króluje zieleń. Nie robiłam tutorialu, ponieważ makijaż jest bardzo prosty w wykonaniu. Wystarczą nam dwa kolorki oraz odrobina umiejętności.


Jak osiągnąć taki efekt? Najlepiej zacząć od nałożenia chłodnego brązu na zewnętrzną część powieki oraz obszar trochę ponad częścią ruchomą, a następnie wybrany odcień zieleni na ruchomą powiekę, na koniec delikatnie zblendować. Poniżej druga wersja z kocią kreską. Schemat ten sam. W tej kolorystyce najlepiej będzie się prezentować piwna tęczówka.


Wyszukałam również dla Was troszkę trendów na tegoroczną wiosnę. Moim zdaniem niewiele się zmieniło ;)
  1. Najmodniejszym kolorem tej wiosny będzie każdy odcień niebieskiego. Królować na powiekach będą błękity i kobalty.
  2. Najbardziej trendi będą usta w kolorze wiśniowym. Modne będą zarówno te matowe jak i błyszczące. 
  3. Stawiamy na mocno podkreślone usta i minimalistyczny makijaż.
  4. Można bawić się rzęsami, malować kolorowymi tuszami, doklejać sztuczne, mogą wyglądać jak u lalki.
  5. Make up no make up ciągle w grze. Odchodzimy od mocnego konturowania. Stawiamy na rozświetlenie i naturalny look. (Troszkę jak Baby face make up.)



Co myślicie o trendach? Może słyszałyście o jakiś innych? Podzielcie się :)
A makijaż? Lepsza wersja z kreską czy bez? ;)



17 komentarzy:

  1. Bardziej mi się podoba bez kreski.
    I dorzuciłąbym korekto pod oczy by bardziej rozświetlić spojrzenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest i korektor tylko aparat nie uchwycił xd

      Usuń
  2. Fajne kolorki, podoba mi się i z kreską i bez :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreska dużo wnosi do makijażu, od razu staje się wyrazisty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ja praktycznie się nie rozstaję z kreską :D

      Usuń
  4. ciekawa propozycja i super zrobiona brew. bardzo mi sie podba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z brwiami ciągle ćwiczę, bo mogłoby być jeszcze lepiej :)

      Usuń
  5. Trendy co roku bardzo podobne ;) Ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna kreska, taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż, właściwie obie wersje podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się Twój makijaż :) Oby takich więcej :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://vademecumpiekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Odcienie niebieskiego na oczach to nie dla mnie, ale ja raczej nie podążam za wyznaczonymi trendami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie też niekoniecznie, ale warto wiedzieć ;)

      Usuń

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.