wtorek, 9 lutego 2016

♥ Love is in the air ♥ Bądź piękna w Walentynki...

Walentynki tuż tuż... Pewnie większość z nas czeka na ten dzień z utęsknieniem. Romantyczne spotkania, kina, restauracje, imprezy, wyjazdy tylko we dwoje... W takich sytuacjach chcemy wyglądać jak najlepiej dla tej drugiej połówki  - wskakujemy w małą czarną i malujemy się najlepiej jak tylko potrafimy. Tylko potrzebny jest pomysł na make-up. Ja już mam! Chętnie podzielę się nim z Wami...

Seksowny makijaż na randkę krok po kroku


Makijaż na taką szczególną okazję powinien wydobywać z nas to co najpiękniejsze. Postarajmy się więc podkreślić nasze atuty! Nie jest żadnym odkryciem fakt iż nasze usta działają na facetów - w związku z tym, zaszalejcie z kolorem szminki. Soczysta czerwień będzie na pewno bardzo uwodzicielska. Jeśli Waszym największym atutem są piękne duże oczy - podkreślcie oczka... Poniżej moja propozycja makijażu. Postawiałam na zaakcentowanie oka. Mocny makijaż w kolorze czerni i miedzi będzie świetną propozycją do małej czarnej.

smoky eye czerń i miedź

  1. Na początek zmatowiłam obszar pod łukiem brwiowym i nałożyłam korektor na powiekę, który spełnił rolę bazy.
  2. Nałożyłam czarną kredkę nad linią rzęs, w zewnętrznym kąciku, nad załamaniem powieki oraz na połowie dolnej powieki.
  3. Wszystko roztarłam i rozblendowałam czarnym, satynowym cieniem.
  4. Na prawie całą część ruchomą powieki nałożyłam cień w kolorze brązowo - miedzianym. Równie dobrze spiszą się na tym miejscu inne kolorki np: zgaszonej czerwieni, delikatnego różu, brudnego złota. Sam kącik wewnętrzny musnęłam odrobiną złota.
  5. Na koniec wytuszowałam rzęsy. Możecie dokleić sztuczne rzęsy.
Taki makijaż oka będzie idealny dla niebiesko i zielonookich pań. Sprawdzi się przy opadających powiekach.
Całość makijażu:


Po makijażu oka, reszta już standardowo - róż, delikatne konturowanie bronzerem i rozświetlaczem. Brwi podkreślone moim niezastąpionym woskiem z Bell. Usta w delikatnym kolorze zbliżonym do naturalnego koloru ust. Efekt nieprzerysowany, bardzo ładny. Makijaż idealny na walentynki i na wszelkie inne wielkie wyjścia ;)
Użyte kosmetyki:


* korektor Kobo Illuminate Cover Stick
* tusz do rzęs Maybelline Rocket Volum Express 
* niedługo na blogu pojawią się recenzje podkładu z Catrice oraz pudru i rozświetlacza z Wibo...


Jak Wam się podoba moja propozycja? Ciekawa jestem czy w ogóle obchodzicie Walentynki... :)


11 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentuje makijaż :) Ja raczej nie obchodzę jakoś specjalnie tego święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja chyba pierwszy raz w życiu będę świętować w Walentynki ;)

      Usuń
  2. Fajne kolorki, super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj niesamowicie pasuje do Ciebie granat ... ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi w oko wpadł miedziany cień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu wpada w pomarańcz, ale w rzeczywistości jest właśnie takim miedzianym brązem :)

      Usuń
  5. ciekawe cieniowanie ;)
    http://mskiniowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba takie połączenie kolorów :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż :D
    Połączenie cieni-genialne

    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.