środa, 13 stycznia 2016

♡ Propozycja makijażu na studniówkę ♡

Zaczął się czas studniówek więc na pewno osiemnastolatki szukają na gwałt pomysłów na makijaż na ten wyjątkowy bal... Dzień taki zdarza się zazwyczaj raz w życiu, toteż każda chce wyglądać jak księżniczka. Ja już mam studniówkę dawno za sobą, ale pamiętam ile było z tym zachodu i myślenia o kwestiach takich jak: sukienka, buty, paznokcie no i makijaż... W tych czasach większość pewnie zda się na kosmetyczkę, ale będą też osoby, które zapragną same się pomalować. Dzisiaj wychodzę naprzeciw dziewczynom w potrzebie i przedstawiam swoją propozycję makijażu. Sprawdzi się ona na pewno jeśli macie kreacje w odcieniach niebieskiego lub granatu. A jeśli kolor wam nie do końca odpowiada to zawsze możecie moją propozycję potraktować jako inspirację i zmienić kolor dominujący na inny. Dzisiaj słyszałam w telewizji śniadaniowej, że na tegoroczną studniówkę modne są w makijażu akcenty złota i srebra, a smoky eyes i ciemne, czarne makijaże oka odchodzą w zapomnienie ;)

Makijaż oka na bal krok po kroku


Oto mój tutorial... Może makijaż nie należy do tych najłatwiejszych, ale myślę że do najtrudniejszych również nie. Przy odrobinie umiejętności można sobie z nim poradzić bez większego problemu.

niebieski brązowy złoty

  1. Na początek nakładamy bazę pod cienie (w ostateczności korektor), matujemy całą powiekę cielistym cieniem i przyciemniamy chłodnym brązem zewnętrzną część powieki oraz część nad załamaniem. Wyciągamy kolor do góry tyle ile nam się podoba.
  2. Delikatnie podbijamy brąz jeszcze mocniejszym kolorem aby kolor wydawał się stopniowany. Wewnętrzny kącik pokrywamy złotem dla urozmaicenia makijażu i rozjaśnienia kącików. Dolną powiekę również podkreślamy brązem.
  3. Na środek powieki nałożyłam ciemnoniebieski kolor. Możecie użyć odcienia jakiego tylko zapragniecie, zależnie od koloru sukienki. Sprawdzi się chabrowy, lazurowy, kobaltowy... albo możecie zmienić kolor na zupełnie inny... np fiolet czy zieleń. 
  4. Potem malujemy kocią kreskę i zabarwiamy linię wodną na czarno dla uzyskania wyrazistości. (Tutorial rysowania kreski tutaj).
  5. Pozostało wytuszować rzęsy lub przykleić sztuczne. Ja przykleiłam połówkę sztucznych rzęs z Wibo (klik).
I to już wszystko. Prawda, że proste? :) Makijaż ten oczywiście będzie dobry również na inne okazje. Mamy sezon na bale karnawałowe... może ktoś się zainspiruje...
Gdyby ten makijaż nie przypadł wam do gustu to podaję linki do moich innych propozycji:

A oto jak ja wyglądam z takimi oczkami:


Jak wam się podoba moja propozycja? Balujecie w karnawale czy niekoniecznie? Pozdrawiam odwiedzających! :)


18 komentarzy:

  1. Makijaż wygląda cudownie! Szkoda, że studniówkę już dawno mam za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na piwnych oczach będzie świetnie wyglądał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie zestawienie kolorów powoduje, że na każdych oczach będzie dobrze się prezentował ;)

      Usuń
  3. Niebieski nie zawsze musi wyglądać tandetnie! Piękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) trzeba tylko umiejętnie go używać ;)

      Usuń
  4. Bardzo szalony, intensywny granat! Ja bym się nie odważyła na taki makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie taki ten kolor straszny jak go malują ;)

      Usuń
  5. Bardzo ładny makijaż, kreska idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie :) Piszę to bo na ogół niebieskie cienie nie podobają mi się na powiece, łatwo osiągnąć bazarowy efekt, a u Ciebie efekt jest gustowny. Podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż , pięknie wygląda ;) W wolnej chwili zapraszam do mnie, właśnie wystartował prosty konkurs ;) Miłego wieczoru ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż i Tobie pasuje ten kolorek

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja siostra ma w tym roku studniówkę i bedę robić za jej makijażystkę. W związku z tym, że ma granatową sukienkę to planuję zrobić jej bardzo podobny makijaż tylko z wykorzystaniem srebrnego cienia w kąciku, gdyż takie wykończenie ma sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że mogłam być inspiracją ;) bardzo słusznie z tą zamianą złota na srebro ;) będzie pięknie :)

      Usuń
  10. bardzo ładny makijaż ! Niebieski akcent świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.