wtorek, 19 stycznia 2016

Noworoczne zakupy i ciekawe promocje ;)

Cześć! Podobno nic tak nie poprawia humoru kobiecie jak udane zakupy... Dzisiaj mogę to potwierdzić ;) Nowy rok już zawitał jakiś czas temu, więc stwierdziłam, że już pora uzupełnić zapasy w kosmetyczce... Udałam się więc do Rossmanna i Natury i spotkałam kilka ciekawych promocji o których chętnie Wam opowiem. 


Co kupiłam??

  1. Wibo Fixing Powder - półtransparentny puder matujący (10,39 zł)
  2. Catrice Cosmetics Comouflage Cream - 020 Light Beige - korektor w kremie (13,99 zł)
  3. Catrice Cosmetics All Matt Plus - 015 Vanilia Beige - podkład matujący (16,79 zł)
  4. Rimmel Extra 3D Lashes - tusz do rzęs (14,99 zł)
  5. Smart Girls get more - lakiery do paznokci; kolory: 18, 19, 22 (2,79 zł  x 3)

W Naturze natrafiłam na ciekawą promocję: Przy zakupie korektora Comouflage, dowolny podkład Catrice -40%. Oczywiście się skusiłam. Promocja trwa jeszcze jutro, więc jeśli chcecie to biegnijcie ;)
Ja poszłam do Natury z zamiarem zakupu przede wszystkim korektora z Catrice. Marzył mi się ten płynny, ale standardowo półeczka pusta. Wiem, że ten w kremie też jest dobry, tylko moja pierwsza obawa to odcień. Wzięłam najjaśniejszy jaki był, ale troszkę się boję czy nie będzie za ciemny dla mnie. Przypuszczam, że 010 Ivory byłby lepszy...


Powyżej kolejne dwie perełki. O tym pudrze z Wibo słyszałam mnóstwo dobrych rzeczy, więc już dawno stwierdziłam, że muszę go mieć. Zawsze czekałam na promocję, ale kiedy był rabat to jego na półce niestety brak... Teraz żadnej promocji nie było i wzięłam ostatnie pudełeczko ;) To musi o czymś świadczyć...
I tusz w Rimmell'a. Również chwalony przez użytkowniczki... A akurat był w promocji w Rossmannie więc się długo nie zastanawiałam. Mam nadzieję, że się sprawdzi i u mnie.


W Naturze również trafiłam na promocję w szafie Smart Girls - Kosmetyki do makijażu ust i lakiery do paznokci - 30%. Wybrałam sobie dwa "nudziaki" i jeden lakier bezbarwny. Na szybkiego przetestowałam... i myślę, że będą w porządku...

W niedalekiej przyszłości pojawią się recenzje, ale najpierw muszę się dobrze poznać z moimi nabytkami. Testowałyście któryś z produktów? Co myślicie o moich zakupach? :)


9 komentarzy:

  1. O podkładzie z Catrice czytałam wiele pozytywnych recenzji. Może kiedyś się na niego skuszę. Na razie nie mam takiej możliwości. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja oczywiście przed zakupem też zajrzałam na Wizaż ;) w ciemno bym nie wzięła... Również pozdrawiam ;*

      Usuń
  2. O tym podkładzie Catrice czytałam dużo dobrego i sama zastanawiam się nad jego zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten korektor Catrice ale w odcieniu 010 i bardzo go lubię. Świetnie tuszuje wszelkie niedoskonałości,prawdziwy przyjaciel kobiety:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa promocja w Naturze :O Skusiłabym się :D Tego podkładu nie miałam, więc czekam na recenzję jako podkładocholiczka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Już od dłuższego czasu ciekawi mnie ten podkład, muszę w końcu się na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.