niedziela, 17 stycznia 2016

٠•● Makijaż w stylu Marilyn Monroe? Czemu nie...●•٠

Marzy Ci się zmysłowy hollywoodzki look? 

Mamy karnawał więc możemy zaszaleć! Idealnym przepisem na tego typu makijaż będzie zestawienie czerwonych ust z długimi rzęsami. Naprawdę spektakularny efekt uzyskamy jeśli pokusimy się o sztuczne rzęsy. Wystarczy przykleić i lekko musnąć tuszem. 

w stylu marilyn monrou


Mamy do wyboru kępki albo rzęsy na pasku lub żyłce. Dla początkujących lepsze będą kępki. Wystarczy przykleić po dwie w zewnętrznych częściach górnych powiek i nasze spojrzenie stanie się o wiele bardziej wyraziste. 
Dla zaawansowanych dobre będą również rzęsy na pasku. Z ich pomocą uzyskamy bardzo wyrazisty efekt. Jeśli wybieramy się na bal karnawałowy możemy wybrać rzęsy zdobione błyszczącymi kamykami.
Co jeśli nie radzimy sobie z ich przyklejeniem? Istnieje na to sprawdzony (również przeze mnie) patent... Wystarczy pociąć pasek na 3-4 części i przykleić wszystkie lub tylko po jednej z zewnętrznych stron - tak jak ja to zrobiłam! 

Jakich rzęs użyłam? Pisałam o nich niedawno - Wibo Royal Lashes (Klik).
Warto dorysować sobie kocią kreskę na powiece aby zamaskować sztuczne rzęsy. Mój tutorial rysowania kreski <- tutaj.

Do kompletu jeszcze tylko czerwone usta i makijaż gotowy! Możemy użyć błyszczącej czerwonej szminki lub matowej. 
W takim makijażu pięknie będą się prezentować zarówno blondynki jak i brunetki. A makijaż ten sprawdzi się na różnych imprezach okolicznościowych - balach karnawałowych i studniówkach! 

Użyte kosmetyki:


Jak wam się podoba? Pozdrawiam! :)

11 komentarzy:

  1. Ależ piękne masz oczy:-) Ślicznie Ci w tym makijażu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. to makijaż tak prosty, że każda z nas może sobie na niego pozwolić ;) cieszę się, że się podoba ;)

      Usuń
  3. Fajnie wyszło! Zgadzam się, że masz ładne oczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie Ty masz cudne wielkie oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne masz oczy :) ciekawe te rzęsy z Wibo, nigdy ich nie widziałam na stoisku, chętnie zakupię i wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak szczerze to nie do końca polecam... lepiej troszkę dołożyć złotówek i wybrać jakieś lepsze... ;)

      Usuń

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.