niedziela, 31 stycznia 2016

☺ Baby face make-up - ciekawy trend makijażowy ☺

Baby Face - całkiem świeży trend, który króluje tej zimy. Ten delikatny, dziewczęcy makijaż ma już całe rzesze fanek wśród światowych blogerek. Jeśli jeszcze o nim nie słyszałyście, to czas się zapoznać z tym trendem... Może akurat przypadnie Wam do gustu ;) 

Co jest najważniejsze w tym trendzie? Rozświetlenie, świeża, promienna cera. W makijażu tym dominują odcienie różu. Wykonanie tego makijażu jest dziecinnie proste. Wystarczy nałożyć podkład, wykonturować twarz rozświetlaczem, ukryć cienie pod oczami rozświetlającym korektorem, musnąć policzki różem i pomalować delikatnym błyszczykiem usta. A jeśli nie wyobrażacie sobie oka bez podkreślenia to możecie pomalować je delikatnym odcieniem pudrowego różu i wytuszować rzęsy. Zobaczcie jak ja to zrobiłam:

makijaż oka

W Baby Face make-up dozwolone jest klasyczne, ale subtelne smoky eyes. Ja pozwoliłam sobie tylko na przyciemnienie linii rzęs i pomalowałam całą ruchomą powiekę na różowo. Aby zdjęcia lepiej wyglądały przykleiłam połówki sztucznych rzęs
Jeśli chcecie możecie pomalować linię wodną cielistym bądź białym odcieniem kredki. A niżej zdjęcie całości makijażu...

makijaż

Usta najlepiej pomalować błyszczykiem w odcieniu nude albo wklepać palcem pomadkę w subtelnym odcieniu różu. Brwi wystarczy podkreślić żelem albo woskiem. I to wszystko. Pamiętajcie tylko, aby nie obciążać cery bronzerami i drastycznymi kolorami.... Efekt? Dziewczęcy urok bijący blaskiem po oczach ;) 
Makijaż taki sprawdzi się na pewno u wszystkich niebieskookich blondynek. Ale myślę, że powinien pasować każdej z nas... Zapewni nam zdrowy wygląd i odejmie kilka lat. I jeszcze kosmetyki jakich użyłam:


Dla zainteresowanych linki:


Co myślicie o tym trendzie? Jak Wam się podoba? Wypróbujecie?

Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż. Idealny na codzień, do pracy czy do szkoły. Poza tym bardzo podoba mi się Twoje wykonanie :). Ładnie poradziłaś sobie z różowym cieniem :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczy bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż oczu, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz przepiękne duże oczy, a takie kolory wyjątkowo Ci pasują :) z przyjemnością czekam na więcej i dodaje do obserwowanych :) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie idealny makijaż dzienny-pięknie i promiennie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny makijaż :) ja robię taki look bardzo często, nawet nie wiedziałam, że jest modny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż ;) Dobrze Ci w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię eksperymentować więc bardzo chętnie wypróbuje ten trend u siebie :D Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, delikatny makijaż. :-)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.