czwartek, 24 grudnia 2015

♕ Zostań Królową Nocy... ♕

Mocny akcent na sylwestrową noc..? - Proponuję glamrockowy look!


Bardzo mocne, drapieżne spojrzenie i kusząco podkreślone usta... Taki look będzie pasował większości z nas i to do każdej stylizacji. Czerń + czerwień = niezawodna klasyka. Jak zrobić tajemnicze smoky eyes? Wystarczy rozetrzeć czarną kredkę na ruchowej części powieki oraz pod okiem. Dokładny tutorial poniżej...

Bardzo mocne, drapieżne spojrzenie i kusząco podkreślone usta

  1. Możecie zacząć od nałożenia na powiekę bazy pod cienie. Potem warto przykleić sobie taśmę klejącą od zewnętrznego kącika oka do końcówki brwi. Umożliwi ona nam poprowadzenie prostej linii cieni. Chyba, że zależy nam na roztartej granicy, wtedy jest to zbędne. Następnie obrysowujemy oko czarną miękką kredką, ja nawet pomogłam sobie eyelinerem, aby pogłębić czerń, zwłaszcza przy linii rzęs...
  2. Następnie pokrywamy całą ruchomą część powieki kredką.
  3. Całość rozcieramy tak wysoko, jak nam się podoba. Ja nie wychodziłam ponad załamanie powieki.
  4. O ile jest taka potrzeba, jeśli coś za wysoko nam się roztarło, to możemy poprawić niedociągnięcia beżowym cieniem. Możemy już odkleić taśmę.
  5. Na środek powieki nakładamy odrobinę brokatu lub połyskującego cienia. Ja użyłam grafitu z drobinkami. A na wewnętrzne kąciki nie zaszkodzi odrobina jasnego, błyszczącego cienia.
  6. Tuszujemy rzęsy lub przyklejamy sztuczne. Linię wodną możemy pokryć białą lub cielistą kredką, aby nasze oko wydawało się jeszcze większe.

Bardzo mocne, drapieżne spojrzenie i kusząco podkreślone usta

Jest to na pewno makijaż dla odważnych. Przyznam się, że ja do nich nie należę. Preferuję jakiś mniej rzucający się w oczy makijaż. Na przykład taki jak w mojej ostatniej propozycji makijażu świąteczno - sylwestrowego. Tutaj również mocno podkreśliłam usta. Podobno takie połączenia nie są najrozsądniejsze... więc jeśli wolicie użyjcie bardziej neutralnego koloru pomadki ;)


Jak Wam się podoba? Jakie makijaże planujecie na Sylwestra? Może coś podobnego do mojej propozycji ;) A może wolicie lżejszą wersję? -> KLIK.

I na koniec cieplutko Was pozdrawiam... i życzę Wam wszystkim wesołych i spokojnych Świąt w gronie rodziny!  :)




6 komentarzy:

  1. Piękny makijaż. Ja do tak mocno podkreślonego oka wybrałabym jaśniejszy odcień szminki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż :) Do tej wersji akurat czerwone usta bardzo pasują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż, szczególnie kolor na powiece bardzo mi się podoba! Na pewno kiedyś wypróbuję coś podobnego, dziękuję za inspirację :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. o malowałam w wakacje coś podobnego nawet w takich odcieniach niebieskiego:)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.