poniedziałek, 7 grudnia 2015

✯ Rozbłyśnij na święta...! - Makijaż świąteczny ✯

Za nami Mikołajki, więc to już czas na jakąś propozycje makijażu na święta. Na pewno każda z nas chciałaby błyszczeć wśród wigilijnych gości, toteż trzeba się postarać aby nasz makijaż był idealny. Warto postawić na klasyczny, który nigdy nie wyjdzie z mody i jednocześnie będzie łatwy w wykonaniu. Ja zdecydowałam się na połyskujące smoky eyes w chłodnych odcieniach.


makijaż świąteczny grafitowe smoky eyes

Oczy podkreśliłam kocią kreską. (Niedawno powstał post jak namalować taką kreskę.) Cienie wyciągnęłam lekko ponad załamanie powieki i nadałam im kształt migdałowy. Zewnętrzną połowę oka zaznaczyłam ciemnym grafitem, a wewnętrzną kolorem srebrzystym. Dodatkowo wewnętrzny kącik musnęłam białym cieniem. Dokładnie roztarłam granice. Dolną powiekę podkreśliłam grafitową, brokatową kredką. Mocno wytuszowałam rzęsy tuszem Maybelline.
makijaż świąteczny grafitowe smoky eyes

Na całą twarz nałożyłam podkład, a niedoskonałości i sińce pod oczami dodatkowo potraktowałam korektorem. Twarz delikatnie wykonturowałam bronzerem, rozjaśniaczem oraz różem. Róż potrafi sprawić, że nasza twarz będzie wyglądała na młodą i wypoczętą. Pomadkę wybrałam w niezbyt intensywnym kolorze różu, aby całość nie była przerysowana. Brwi wystylizowałam woskiem modelującym Bell.


makijaż świąteczny grafitowe smoky eyes

Oto użyte kosmetyki:


Myślę, że makijaż taki jest bardzo elegancki, efektowny i jednocześnie nieprzesadzony... A jakie jest wasze zdanie? :)

10 komentarzy:

  1. Ładny, ale jak dla mnie makijaż oka trochę za mocny, ale ty wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie makijaż rewelacja, tylko z moimi umiejętnościami w kwestii malowania, pewnie moje oko po wykonaniu tego makijażu, znacznie by się różniło od Twojego :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba, fajnie, że nie jest przesadzony, umiar często daje najlepsze efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, bardzo ładnie podkreśliłaś oczka:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie kupilas te cienie do powiek? Bardzo ladne kolory i piekny makijaz

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.