niedziela, 13 grudnia 2015

✩ Makijaż świąteczno-sylwestrowy dla niebieskookich ✩

Oto kolejna moja propozycja makijażu wieczorowego. Był już makijaż świąteczny, a teraz coś co równie dobrze sprawdzi się w święta jak i w sylwestra. Tym razem kolorystyka utrzymana w odcieniach brązu ze złotym akcentem. Aby spojrzenie nabrało mocy wybrałam kolorystykę kontrastową do koloru tęczówki. Dzięki takiemu trikowi wydobywamy kolor oka... Moja niebieska tęczówka wydaje się być jeszcze bardziej niebieska i błyszcząca niż jest w rzeczywistości. W tej propozycji makijażu równie dobrze prezentowałyby się zielonookie panie. Do takiego zabiegu idealnie sprawdziłyby się również cienie pomarańczowe lub różowe. 

makijaż świąteczny sylwestrowy złoty

Jak wykonać makijaż?

Większość z nas poradzi sobie bez problemu z takim wyzwaniem. Wystarczy mieć paletkę z różnymi odcieniami brązu. Samo pomalowanie oka jest banalnie proste, bo i zasada jest prosta - najjaśniejszy cień nakładamy od wewnątrz, średni odcień po środku,  a najciemniejszy od zewnątrz. Kolory roztarte w ten sposób pięknie podkreślą nasze spojrzenie. Dolną powiekę zaakcentowałam połyskującym złotem. Jeśli chcemy uzyskać mniej wyzywający efekt, możemy zamiast satynowych odcieni na górnej powiece użyć matowych. Wówczas nasz makijaż będzie bardziej stonowany. Ja dorysowałam jeszcze kreskę eyelinerem oraz podkreśliłam linię wodną, ale nie jest to konieczne. Wystarczą dobrze wytuszowane rzęsy.

makijaż dla niebieskookich na sylwestra

Oto jak ja prezentowałam się w tym makijażu:

makijaż świąteczno sylwestrowy dla niebieskookich


Do kompletu jeszcze odrobina różu, by nie wyglądać jak księżyc w pełni oraz soczyście czerwona szminka i jesteśmy gotowe na podbój imprezy sylwestrowej czy też świątecznej. Jak wam się podoba moja propozycja? :)

13 komentarzy:

  1. Jakie Ty masz piękne oczy:-)
    Makijaż idealny dla mnie, bo także mam niebieskie oczyska :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli jest nadzieja że kiedyś skorzystasz z tej propozycji ;)

      Usuń
  2. Co prawda nie mam niebieskich oczu, ale kolorystyka zdecydowanie moja :). Bardzo ładny makijaż. Masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niezmiernie miło mi to słyszeć...xd dziękuję :)

      Usuń
  3. Jakie piękne oczy :) Co prawda ja niebieskich nie mam a zielone, ale lubię się w takich odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie podbija tęczówkę, a ja też jestem niebieskooka:) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż :) Ale dla mnie bardziej 'na codzień', na imprezy lubię baaardzo zaszaleć z makijażem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż. Muszę wypróbować taki na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż, świetny dla niebieskich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba! Piękny makijaż! Będę tu zaglądała częściej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.