piątek, 20 listopada 2015

zapowiedź... jak ujarzmić niesforne brwi?

Wasze brwi pozostawiają wam wiele do życzenia? Są niesforne, nie układają się, mają zbyt mało włosków? Jak je regulować, stylizować, ładnie podkreślić? Takie problemy spotykają nas często. A makijaż bez poprawionych brwi jest przecież niekompletny...
Co raz częściej też zauważam, że u niektórych dziewczyn brwi są aż za bardzo uwydatnione i wystylizowane. Jak nie przesadzić i znaleźć granicę między słabo zaakcentowanymi a przerysowanymi brwiami? Na rynku jest dostępnych całe mnóstwo produktów do brwi... Który i dla kogo będzie najbardziej odpowiedni?
Już niedługo podzielę się z wami moimi spostrzeżeniami na wszystkie te tematy oraz zaprezentuję wam jeden ciekawy produkt, na który ostatnio przypadkiem wpadłam. Do zobaczenia wkrótce! :)


3 komentarze:

  1. Póki co nie narzekam na moje brwi. Jeszcze tego by mi brakowało ... :D
    Chciałam dodać do obserwowanych ale nie widzę takiej opcji u Ciebie ... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko jest na swoim miejscu "obserwuj" albo "dodaj do kręgów" ;)

      Usuń
  2. ja brwi me nie maluję, nie podkreślam;p żyją sobie własnym życiem:)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.