poniedziałek, 16 listopada 2015

...ten pierwszy raz, czyli początek przygody z blogiem

Witam! 
Długo myślałam co zrobić z nadmiarem wolnego czasu...aż dzisiaj narodził się pomysł założenia bloga. Czy mnie to wciągnie..? Czy znajdę swoich odbiorców..? Czy odnajdę się w wybranej przeze mnie tematyce..? 
Odpowiedzi na te pytania nasuną się same, ale musi minąć trochę czasu.
Teraz mogę zdradzić, że zajmę się recenzjami kosmetyków oraz propozycjami makijaży. Co więcej? Czas pokaże...
Jeśli ktoś to czyta - gorąco pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Hej, pisz bo jestem ciekawa. Zapraszam do mnie https://www.wattpad.com/myworks/51523128-szukaj%C4%85c-siebie

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.