środa, 18 listopada 2015

A już niedługo na blogu zrobi się matowo...

Powoli zbliża się czas i pora na jakąś recenzję. Na pierwszy ogień pójdą matowe pomadki w błyszczyku do ust Lovely Extra Lasting o numerach 1 i 2 oraz matowy lakier do paznokci Wibo Chic Matte nr 1.
Co o produktach mówią producenci? Błyszczyki o matowym wykończeniu są wzbogacone o formułę długotrwałą, zaś lakier ma być po prostu matowy ;)
Wibo Chic Matte jest dostępny w sześciu wariantach kolorystycznych. Mój nr 1 przypomina kolor beżowy. Tak naprawdę kolor jest ciężki do sprecyzowania, o czym będzie niedługo w recenzji...
Pomadki z Lovely występują w trzech kolorach. Ja mam brudny róż i ciemny intensywny róż (tak bym je określiła).
Moda na matowe kolory cały czas w pełni. Ciągle matowe usta i paznokcie wyglądają bardzo stylowo.   
Jednak czy każdemu przypadną do gustu..? Problemy mogą stwarzać matowe pomadki. Powinny one być gęste i kryjące, co za tym idzie? ...mogą nam przesuszyć usta i podkreślić wszelkie suche skórki.
Dlatego powinnyśmy pamiętać o uprzednim przygotowaniu ust. Warto zrobić sobie peeling. Możemy go kupić, albo zrobić same z cukru i miodu, albo tylko lekko wyszczotkować usta szczoteczką do mycia zębów. Przed nałożeniem pomadki dobrze jest je solidnie nawilżyć. Potem nasze usta powinny długo cieszyć nas eleganckimi, matowymi kolorami, jak i przyciąganymi spojrzeniami wszystkich wokół.



Lovely Extra Lasting nr 1 i 2
6 ml za 8,79 zł (Rossmann)

Wibo Chic Matte nr 1
8,5 ml za 6,19 zł (Rossmann)

To tyle na dzisiaj... Recenzja, myślę że już jutro. Ciekawa jestem czy znacie te produkty...
Miłego wieczoru czytającym! :)

3 komentarze:

  1. ha mam jeden odcień z tego:) chwale sobie bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie masz gadżet obserwatorów?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dzisiaj recenzja z dużą porcją zdjęć :) zapraszam.
      A gadżet jest w prawym pasku bocznym. "Dodaj do kręgów " albo "obserwuj" w informacjach o mnie ;)

      Usuń

♥ Dziękuję za komentarze. Postaram się odwdzięczyć tym samym.

♥ Każde odwiedziny są dla mnie powodem do uśmiechu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej.